
Světový těžební průmysl čelí rostoucímu tlaku ze strany regulačních orgánů, investorů a zákazníků na snižování emisí uhlíku v provozech a většina velkých hráčů si již stanovila ambiciózní cíle pro dosažení snížení emisí CO2 v co nejkratší době.
Bateriová elektrická vozidla (BEV) jsou hlavní možností pro provozní dopravní infrastrukturu, která má pomoci dolům dosáhnout jejich cílů s nulovými emisemi uhlíku.
Závěsná důlní lokomotiva Ferrit DLZA30F s pohonem na lithiové baterie je přesně tím typem vozidla, které výrazně zlepší pracovní prostředí, efektivitu a bezpečnost ve vašem důlním provozu.
Zvládne stoupání až 30 stupňů, což je velmi efektivní v důlních dílech s velkými úklony.
K ovládání lokomotivy lze použít i dálkové ovládání REM-CON. Lokomotiva je certifikována jako zařízení skupiny I, kategorie M2, a proto může být instalováno v dolech, kde hrozí nebezpečí výbuchu plynu a uhelného prachu (tzv. ATEX prostředí).
Technické parametry:
- Výkon motoru: 4 x 7,5 kW
- Počet pohonných jednotek: 2
- Maximální rychlost: 7,2 km/h
- Maximální tažná síla: 60 kN