Provozní referent

Pozice obsazena

Hledáme do naší Ferriťácké party spolehlivého a samostatného zaměstnance pro organizační a administrativní práce.

Co budete dělat?

 Administrativní činnosti spojené s činnostmi oddělení, především:

  • Poptávky, objednávky, fakturace
  • Příprava podkladů pro tendry, výběrová řízení
  • Příprava smluv, dodatků
  • Správa a evidence pravidelných revizí strojů a zařízení firmy
  • Správa dokumentace
  • Inventura majetku
  • Komunikace s úřady, dodavateli, interními zákazníky

Úzká spolupráce s vedoucím údržby, údržbáři při zajišťování materiálu a služeb

Koordinace práce a služeb dodavatelských firem, řešení drobných oprav majetku a zařízení

Vedení oddělení úklidu – cca 6 zaměstnanců

  • Organizace a kontrola činností
  • Příprava prostor dle operativních požadavků
  • Vedení a správa docházky

Zodpovědnost za chod ubytovny – 1 zaměstnanec:

  • Dohled nad zajišťování ubytování pro návštěvy v rámci ubytovny
  • Dohled nad správu ubytovny

Koordinace a evidence záležitostí spojených s odvozem odpadu

Zajištění pojistných událostí a jejich plnění při škodných událostech

Správa pokladny

Co požadujeme?
  • Výborná znalost Microsoft Office - Excel, Word, PowerPoint, Outlook
  • Silné komunikační a organizační schopnosti
  • Zkušenost s vedením týmu
  • Samostatnost, pečlivost a iniciativa
  • Proaktivita
  • Řidičský průkaz sk. B
  • Schopnost plánování a organizace práce
Co nabízíme?
  • Samostatnou, dynamickou a různorodou práci na HPP
  • Benefity (příspěvek na dopravu, 5 týdnů dovolené, příspěvek na MultiSport kartu, zvýhodněný tarif u Vodafone i pro rodinné příslušníky, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní či životní pojištění, Cafeterie Benefit Plus, vzdělávání se spol. Seudo, jazykové vzdělávání, 5 týdnů dovolené, pravidelné firemní akce a mnoho dalšího)
  • Pružnou pracovní dobu
  • Možnost občasné práce z domova