Provozní referent
Hledáme do naší Ferriťácké party spolehlivého a samostatného zaměstnance pro organizační a administrativní práce.
Administrativní činnosti spojené s činnostmi oddělení, především:
- Poptávky, objednávky, fakturace
- Příprava podkladů pro tendry, výběrová řízení
- Příprava smluv, dodatků
- Správa a evidence pravidelných revizí strojů a zařízení firmy
- Správa dokumentace
- Inventura majetku
- Komunikace s úřady, dodavateli, interními zákazníky
Úzká spolupráce s vedoucím údržby, údržbáři při zajišťování materiálu a služeb
Koordinace práce a služeb dodavatelských firem, řešení drobných oprav majetku a zařízení
Vedení oddělení úklidu – cca 6 zaměstnanců
- Organizace a kontrola činností
- Příprava prostor dle operativních požadavků
- Vedení a správa docházky
Zodpovědnost za chod ubytovny – 1 zaměstnanec:
- Dohled nad zajišťování ubytování pro návštěvy v rámci ubytovny
- Dohled nad správu ubytovny
Koordinace a evidence záležitostí spojených s odvozem odpadu
Zajištění pojistných událostí a jejich plnění při škodných událostech
Správa pokladny
- Výborná znalost Microsoft Office - Excel, Word, PowerPoint, Outlook
- Silné komunikační a organizační schopnosti
- Zkušenost s vedením týmu
- Samostatnost, pečlivost a iniciativa
- Proaktivita
- Řidičský průkaz sk. B
- Schopnost plánování a organizace práce
- Samostatnou, dynamickou a různorodou práci na HPP
- Benefity (příspěvek na dopravu, 5 týdnů dovolené, příspěvek na MultiSport kartu, zvýhodněný tarif u Vodafone i pro rodinné příslušníky, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní či životní pojištění, Cafeterie Benefit Plus, vzdělávání se spol. Seudo, jazykové vzdělávání, 5 týdnů dovolené, pravidelné firemní akce a mnoho dalšího)
- Pružnou pracovní dobu
- Možnost občasné práce z domova